Često postavljana pitanja

Cijene na webu nisu iskazane ponajprije zbog velike mogućnosti odabira konfiguracije uređaja i nadogradnje te mogućnosti odobravanja dodatnih popusta ovisno o vrsti plaćanja i odabranom modelu održavanja. Na webu se mogu vidjeti cijene za modele koji se nalaze na promotivnoj ili posebnoj akciji.
Odgovaramo zaista brzo i na to smo ponosni. Na svaki upit poslan putem web obrasca za vrijeme radnog vremena, odgovor možete očekivati istog dana. Upit poslan izvan radnog vremena rješava se sljedeći radni dan. Želite li odmah službenu ponudu upišite ime tvrtke, adresu i OIB. Ako upit šaljete preko web obrasca ili e-pošte, poželjno je da ostavite i broj telefona za kontakt jer je na neke upite jednostavnije telefonski dogovarati detalje oko ponude.
Pošaljite upit putem web obrasca, live chata ili nazovite 01 240 99 99. Odgovaramo zaista brzo i vrlo rado ćemo vam pomoći u odabiru i savjetovati vas oko svih pitanja koja imate. Neke uređaje možete isprobati i prije kupnje u našem showroomu, Savica I. 119 u Zagrebu.
Dostupnost uređaja znači da u tom trenutku imamo uređaj na skladištu i moguće ga je odmah kupiti i osobno preuzeti ili dostavom biti na vašoj adresi u roku 24 sata.
Napomena: web stranica se svakodnevno više puta ažurira sa skladištem i dostupnost uređaja označena sa zelenom točkom prikazana je u realnom vremenu. Ipak, moguća su odstupanja zbog eventualno ograničenog pristupa internetskoj mreži.
Da. Odobravamo dodatni popust za avansno plaćanje i za sklapanje sporazuma o održavanju 5G.
Moguće je virmansko, gotovinsko te kartično plaćanje za Visa, MasterCard, Maestro, Diners i Amex.
Da. Nudimo financiranje putem operativnog leasinga preko partnera GRENKE Hrvatska. GRENKE pruža podršku malim i srednjim poduzetnicima diljem Europe. Nude financijske usluge najma, prilagođene specifičnim zahtjevima i mogućnostima u svim sektorima. Malim i srednjim poduzetnicima GRENKE omogućuje najam potrebne opreme na jednostavan način, umjesto njene kupnje i vezivanja dragocjenog kapitala u opremu.
Narudžbe preko 500,00 Kn dostavljamo besplatno za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju, našim vlastitim prijevozom ili kurirskom službom .
Za sve ostale županije cijena dostave ovisi o težini pošiljke i samom cjeniku kurirske službe i obračunava se na računu kao posebna stavka.
Robu možete preuzeti i osobno u našem skladištu, Savica I. 129 u Zagrebu.
Prilikom najma uređaja nudimo vam besplatnu konzultaciju, te temeljem toga dajemo prijedlog uređaja za najam. Ako prilikom najma dođe do promjene vaših zahtjeva, obima printanja/kopiranja, stječete pravo zamjene drugim uređajem. Želite li vidjeti uređaj uživo i kvalitetu printa/kopije/skena, možemo prezentirati uređaj u našem showroomu.
Da. Nudimo kompletno rješenje koje prilagođavamo vašim zahtjevima i potrebama. Više o našem Print Management rješenju IDEA.
Slike nekih uređaja su simbolične i mogu sadržavati dodatnu opremu kao što je ADF, finišer, postolje i slično, a koja nije standardna u osnovnim modelima.
Tehničke karakteristike su točne u trenutku objavljivanja, ali zadržavamo pravo na izmjenu i dopunu.
Besplatna dostava*, instaliranje printera i puštanje u rad.
Besplatna edukacija za korištenje osnovnih mogućnosti printera.
Besplatna edukacija za napredne mogućnosti uz sklopljeni 5G sporazum o održavanju ili najam.
Besplatna instalacija Print/Scan drajvera na 1 osobno računalo.
Besplatna instalacija Print/Scan drajvera na više (do 10) osobnih računala s Win ili Mac OS uz sklopljeni 5G sporazum o održavanju ili najam.

*Besplatna dostava vrijedi za Grad Zagreb.
Svaku potrebu za servisnom službom možete prijaviti na telefon 01 240 99 99, putem servisnog web obrasca ili preko e-pošte servis@copy-electronic.hr.
Da. Svi naši tehničari redovno se školuju i specijaliziraju kod naših principala u inozemstvu i uvijek su spremni pomoći.
Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka. Imate li potrebu za našim tehničarima vikendom, potrebno je najaviti i dogovoriti dežurstvo s voditeljem servisa. Vrlo rado ćemo pomoći u takvim situacijama.
Ne. Naši tehničari najveći dio održavanja obavljaju kod korisnika, a iznimno u situacijama kada to nije moguće, uređaj preuzimamo u naš servis. Ako vam je zgodno i ako ne želite plaćati dolazak tehničara, možete i sami dostaviti svoj uređaj kod nas na popravak ili dijagnostiku kvara.
Naši tehničari svakodnevno rade na terenu i obavljaju servise na vašim uređajima. Standardno vrijeme odziva za Grad Zagreb je 24h od prijave, a za cijelu Hrvatsku 48h. Za ugovorne 5G korisnike vrijeme odziva može biti i kraće, a definira se ugovorom.
Odlučite li se za popravak nakon dijagnostike, uloženo vrijeme u istu vam nećemo naplatiti. Ako je tehničar dijagnostiku obavio na vašoj lokaciji i ako ne prihvatite predloženu ponudu, naplaćujemo trošak servisnog vozila i uloženo vrijeme. Ako ste donijeli uređaj u naš servis i ne prihvatite predloženu ponudu, naplaćujemo uloženo vrijeme ako je duže od 30 minuta. Ako vam je popravak neisplativ i odlučite se na kupnju novog uređaja iz naše ponude, dijagnostika kvara bit će besplatna.
Naš centralni servis iz Zagreba pokriva veći dio Republike Hrvatske. Imamo i naše servisne partnere u regijama širom Hrvatske. Uređaji koji su predviđeni za kućne korisnike ili manje urede jednostavni su za instalirati od strane korisnika prema uputama koje dolaze s uređajem. Za uređaje kod kojih je potrebna instalacija od strane tehničara uputiti će vas naši prodavači.
Sve dostave obavljamo u toku idućeg dana od narudžbe. Roba za Grad Zagreb naručena do 12 sati, ovisno o raspoloživosti dostavljača, može biti isporučena isti dan do kraja radnog vremena. Roba naručena za van Zagreba do 14 sati šalje se kurirskom službom i stiže idući dan.
Prilikom dostave tonera naš djelatnik će na vaš zahtjev preuzeti prazne tonere u istom omjeru količine dostavljenih. Ako imate veću količinu praznih tonera predlažemo da nazovete ovlaštene koncesionare za zbrinjavanje kemijskog otpada ili ih predajte u jedno od reciklažnih dvorišta. Samo ih nemojte bacati u smeće.
Važno je obratiti pažnju na količinu ispisanih stranica koje će toner izraditi i konačnu cijenu ispisa, a ne na cijenu samog tonera.
Jedinstveno jamstvo za sve uređaje je 12 mjeseci. Uz sklopljeni 5G produljujemo jamstvo do 5 godina.
Redovno servisiranje ne ulazi u jamstvo. Većina uređaja ima dijelove/sklopove koji imaju svoj predviđeni životni vijek ograničen brojem izrađenih stranica ili vremenski. Da bi uređaj ispravno radio potrebno je redovito održavati i zamijeniti istrošene dijelove. Kao i na automobilu.
Uz svaki uređaj isporučuje se jamstveni list sa svim uvjetima jamstva. Jamstvo vrijedi za kvarove koji su nastali zbog tvorničkih nedostataka, kvaliteti izrade i slično. Dijelovi/sklopovi koji imaju svoj predviđeni vijek trajanja prema količini izrađenih stranica nisu predmet jamstva ako su izradili predviđeni vijek bez obzira što se to dogodilo unutar 12 mjeseci.
Sve najnovije verzija drajvera i softvera možete pronaći na Nashuatec ili Ricoh stranicama, točno prema modelu vašeg uređaja i OS računala. Ako je vaš uređaj stariji od 5 godina ili ste se prebacili na Mac, Linux i slične operativne sustave, postoji mogućnost da drajveri nisu razvijeni.
Tehnička podrška za Linux i slične slobodne operativne sustave nije u standardnoj ponudi, ali na upit možemo odgovoriti kako vam pomoći ovisno o modelu uređaja.
Sve upute u rješavanju problema i podešavanjima uređaja u domeni korisnika možete pronaći na stranici korisničke podrške odabirom vašeg modela i upisivanjem ključnih riječi u tražilici. Greške sa oznakama "SC" nisu u domeni korisnika i za to je potrebna intervencija tehničara.
Na stranici korisničke podrške odabirom vašeg modela te upisom u tražilici riječi "Counter" dobit ćete sve odgovore vezane uz brojače gdje možete odabrati ono što želite.
Uvijek. Ovlašteni smo distributer i servisni partner za Ricoh i Nashuatec, a Nashuatec je član Ricoh grupacije u koju spadaju svi navedeni brendovi. Svi uređaji su identični i bez razlike u kvaliteti samo što se na različitim tržištima prodaju pod različitim imenima.